GRAFOSALE CZ GRAFOPARTNER GRAFOSALE SERVICE

Naše obchodní zásady

1. Naše pověst:
Naší prvořadou prioritou je čestné a otevřené jednání, spolehlivost a dobré jméno naše vlastní i našich společností.

2. Kvalita:
Naší snahou je nabízet pouze stroje a zařízení, které procházejí naším servisním centrem a jsou důkladně prověřeny. Základem je kvalitní čištění suchým ledem, servisní vybavení a profesionální přístup našich mechaniků. Ručíme za to, že námi prodávané stroje, jsou v dobrém stavu a odpovídají zadaným a dohodnutým požadavkům. Na všechny prodávané stroje poskytujeme 6-ti měsíční záruční dobu dle obchodních podmínek a další 5-ti letou garanci servisu. Samozřejmostí je odborné proškolení a zaučení obsluhy.
Zdvojené převzetí stroje:
Pro Vaši zvýšenou jistotu Vás před samotnou instalací pozveme do našeho servisního centra, kde budete mít možnost určitého před převzetí a kontroly stroje.Tento krok je důsledkem naší snahy dodat Vám zařízení přesně dle vašich představ a požadavků. Následně se upřesní termín instalace. Konečné převzetí proběhne po důkladném odzkoušení a poučení obsluhy ve vaší provozovně.

3. Ceny:
Snahou je udržovat naše provozní náklady s udržením si vysokého odborného potenciálu na nízké úrovni a tím vytvářet ceny, které jsou pro vás výhodné. Naše ceny jsou pečlivě kalkulované a hodnotné. Ceny vždy odpovídají danému zařízení, jeho stavu a nízkému stupni opotřebení.

4. Servis:
Při prodeji použitých technologií je pro nás servis základním pilířem. Provádění servisu je služba pro zákazníka a i z tohoto důvodu je pro nás prioritou profesionální přístup a spolehlivost. Dlouholeté zkušenosti a to především při opravách dokončovacích technologií se snažíme zúročit v dobře odvedené práci.

5. Právní a platební podmínky:
Veškeré naše dohody a smlouvy, které vznikají v důsledku naší činnosti, jsou oboustranně vyvážené a závazné, jejich dodržování je pro nás otázkou cti. Důkazem může být i to, že do každého počatého obchodu vkládáme naše finanční prostředky a totéž vyžadujeme. Zálohy na jednotlivé obchody ( 10 – 70%) jsou počátkem seriozního obchodního vztahu, který je ošetřen kupní smlouvou a daňovými doklady.

6. Dohoda:
V důsledku toho, že nedorozumění, nepochopení, nebo chyby a nepřesnosti nejsou věcí nemožnou, jsme vždy ochotni vzniklé věci řešit k oboustranné spokojenosti vzájemnou a srozumitelnou dohodou. Veškeré naše telefony a e-mailové adresy jsou veřejné a dostupné. Jsme vždy ochotni hledat i nová řešení a být tak nápomocni vzájemné spokojenosti.

7. Přání:
Přejeme Vám, i sobě vše dobré. A snad už jen - hledejme způsoby, jak si být navzájem prospěšní a užiteční.



© 2008 - 2018 Vytvořil: Martin Meloun Grafická úprava: Active Design

Užitečné odkazy: Grafopartner.cz | GrafosaleService.cz